torstai 31. tammikuuta 2013

Stars in the bedroom

Olihan mielenkiintoinen viime yö. Meidän tiibetinspanielille nousi eilen illalla kova kuume, alkoi täristä ja käyttäytyä muutenkin kummasti. Loppujen lopuksi lähdettiin käymään päivystävällä eläinlääkärillä - Turussa! Ei ehkä ihan paras tapa viettää yötä, mutta nyt Ninni-tyttö on jo tervehtymään päin, joten turha reissu ei ollut. Antoivat suoraan suoneen kipulääkettä, antibioottia nestettä. Kotona oltiin kahden jälkeen yöllä, mukana kasa lääkkeitä ja diagnoosina tulehdusta keuhkoissa. Loppuyön nukuin koirien kanssa sohvalla, jotta muu perhe sai jatkaa yöuniaan yläkerrassa ihan rauhassa.

Laitoin yöllä tytön peittojen ja tyynyjen sekaan. 


Btw, mulla on maailman paras sisko. Soitin illalla, että Ninni on sairaana. Sisko tuli ensin katsomaan vointia ja lähti vielä seuraksi ajelemaan. 

Sitten itse asiaan. :)
Meidän vanha runkopatja oli hieman kärsinyt, enkä pidä helmalakanasta, koska se kerää älyttömästi karvoja ja pölyä. Tein patjalle suojuksen kankaasta ja kiinnitin sen tarranauhalla ja nitojalla. 



Tässä vielä muutamia kuvia makuuhuoneesta. Siellä on aika himmeä valo, joten kuvat ovat valitettavan hämyjä. 





 Minun. :) Tää on ollut mulla pikkuisena tyttönä. Haluaisin tuohon viereen valokuvan, jossa minulla on tuo hattu päässä ja koira roikkuu siinä hatussa vielä kiinni. Olen ihan varma, että äidin ja isän albumeissa on sellainen. 


Päällystin vanhat, rumat kansiota lahjapaperilla. Koirien näyttelypapereita varten


4 kommenttia:

  1. Ihana suoja!!!
    Olen etsinyt tähtikangasta nyt jokaisesta naapurikunnankin, mutta missään ei ole. Mistä sinä olet tuon ostanut??

    Johanna

    VastaaPoista
  2. Mä alan alla aika paha tähtifriikki jo. :D

    Ihan paikallisesta kangaskaupasta, Jätti-Rätistä, tuota löysin. Sitä oli monen värisenäkin! Itse ostin tuon lisäksi tummansinistä, jossa valkoiset tähdet. :)

    VastaaPoista
  3. Siis ylikätevä idea tuo reunasuojus! Taidan kans haluta :) kiitos ideasta!

    VastaaPoista
  4. Joo, kettutyttö oon määki ollu ja Koivistolainenkin sen jälkeen... :)Päiväpeiton väri on just mun väri..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!