keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Kulmakaappi haaveita (mitä, mistä, miten??)

Mitenhän multa on jäänyt kokonaan huomaamatta sellainen antiikkisivu kuin anno.fi... No, joka tapauksessa seurasin Janskun (ihanan Castle in the sky blogin kirjoittajan)  jalan jälkiä ja kävin katselemassa valikoimaa, ja olihan siellä vaikka mitä. Ja taas yksi "liian kallis" -löytö mun kulmakaappi haaveisiin.

Ruokahuoneen kulmaukseeen tuollaisen haluasin, mutta nuo antiikkiset ihanuuden ovat liian kalliita minulle. :( Olen jo miettinyt, että jos ostaisi Spr:n kirppikselta sellaisen männynvärisen kulmakaapin ja yrittäisi saada sen käsiteltyä kuluneen näköiseksi. En vain ole varma, miten sellaisen sitten loppujen lopuksi saisi toteutettua. Tai tuleeko projektista liian iso... :S





Kuvat: anno.fi, antiikkijarealisointi.fi, romuritari.fi

P.S, Mitä ihmettä, mähän kirjoitin tämän jo eilen, ja mielestäni sen julkaisinkin... Väsyneenä ei lienee saisi yrittää tehdä mitään. :D

10 kommenttia:

  1. Sitten kun meillä isompi asunto niin tuollainen valkoinen kulunut olisi ihan must sinne :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuluneen valkoiseen väriin minäkin olen kallistumassa. :)

      Poista
  2. Voih, ihanuuksia <3

    tuo romuritari on ollut myös mun suosikki jo pitkään. Noiden vanhojen huonekalujen arvo todella tiedetään, välillä kyllä tuntuu jotta ovat joskus hieman ylihinnoiteltujakin. Oon itse kans kierrellyt kaikenmaailman kirppareita siinä toivossa, että löytäisin aarteita, mutta vielä en ole löytänyt. Find.it ja tori.fi on kans kivoja sivustoja, sieltä olen mm. löytänyt mun bloginurkkauksen pöydän :)

    Mukavaa keskiviikko iltaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tori olen kanssa selaillut, mutta tuosta find.it sivusta en ole kuullutkaan. Pitääkin käydä tutkimassa. :)

      Poista
  3. Oi miten ihania kaappeja, kelpaisi mullekkin! :)
    Pidän peukkuja et löydät pian omasi. ♥

    VastaaPoista
  4. Päivärinteen valkoinen kulmakaappi on juurikin mäntyinen ja vetäisty valkoisella maalilla! Ajattelin ensin, että kulutan sitä, mutten sitten tohtinut.
    Ensiviikolla kuistin aarteen lisäksi onkin tulossa karjalaisevakko kulmakaappi, joka muistuttaa eniten tuota toiseksi ylintä. Kovaa mutinaa kuulin, mutta perustelin että tottapahan tupaan kannan kun virlä tyhjiä nurkkia löytyy. :)
    Niitä joskus, tosin aika harvoin löytyy aivan pilkkahintaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti käydä etsimässä tuon valkoisen kulmakaapin kuva sun blogista: se näytti kyllä tosi kivalta! Ehkä mäkin sitten uskaltasin hakea mäntyisen version kirppikseltä. :)

      No ilman muuta, kyllähän sitä useampikin kulmakaappi taloon mahtuu! Jään siis innolla odottelemaan kuvia tuosta kaapista. :)

      Poista
  5. Kyllä mä sinuna hakisin sen kaapin, jos se on kukkarolle sopiva :) Aika kovia hintoja pyytävät valmiiksi käsitellyistä, ja onhan sillä sitten tunnearvoakin, kun oot itse päässyt sitä tuunaamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidanpa hakea. En kuitenkaan raaskisi käyttää kovin isoa summaa kaappiin. :) Ja olet ihan oikeassa - itse tuunattu on kuitenkin aina itse tuunattu. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!