perjantai 8. maaliskuuta 2013

Shoppailua tiedossa!

Heips!

Tulin vaan pikaisesti kertomaan, että mä ajattelin tänään käydä ihan pikkuisen shoppailemassa. :D

Huomasin nimittäin vasta äsken, että eräässä ihanassa putiikissa Raumalla on vielä tänään ja huomenna koko valikoima -30 %.  Nettiputiikki on perustettu aika hiljaittain, joten sieltä ei ihan kaikkea välttämättä vielä löydy.
 
Putiikin omistaja maalailee muuten kauniita lokki yms. tauluja puuhun. :) Kivijalkamyymälässä näitä ainakin on ollut aina silloin tällöin tarjolla. Pitääkin kysäistä, jos saisin tauluista tänne valokuvia. Ja paikkahan on Huvila (kilk)

 
Eivätkö olekin aika suloisia?
 
Mä tykkään kirppisten ohella tälläisistä pienistä ja tunnelmallisista putiikeista. Näissä on kiva käydä aina silloin tällöin ihan vaan fiilistelemässäkin. :)
 
Kivaa, että kohta alkaa viikonloppu! :) Lauantaina lapsen ystävä tulee yökylään ja sunnuntaina on tiedossa HopLop reissu. Hauska viikonloppu siis tiedossa. :)
 
Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
 
P.S Lämpimästä tervetuloa kaikki uudet lukijat ja suuret kiitokset kaikista kommenteista, joita olette jättäneet! :)
 
 
 
 
 


3 kommenttia:

  1. Oikein mukavaa shoppailu päivää <3 se on niin mukavaa puuhaa :-)

    ja mukavaa viikonloppua! :-)

    VastaaPoista
  2. Voi että mitä vaakoja <3 Mä oon hurahtanut pahasti pastellisävyihin, ja etenkin kaikki vaaleanpunainen näyttää mun silmääni tosi kauniilta! Ihanaa ostosreissua :) ja viikonloppua.

    VastaaPoista
  3. Ihania vaakoja, mulle kelpais nuo kaikki. :D
    Toivottavasti sinulla on ollut kiva shoppailupäivä, teethän pian juttua ostoksista? ;D
    Kivalta kuulostaa teidän viikonlopun suunnitelmat,
    Ihanaista viikonloppua sinne! ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!