perjantai 12. huhtikuuta 2013

Vihdoinkin minun!!!

Tulin vain pikaisesti kertomaan, että minulla kävi tänään oikeasti hyvä tuuri. Sisko soitti SPR:n kirppikseltä juuri kun olin ajelemassa töistä kotiin. Ja kyllä - siellä se odotti minua. Ja hintakin oli ihan olematon! (tai viimeistään sen jälkeen, kun sisko sain tingattua hinta...) Mä olen niin tyytyväinen. :)

Arvatkaas, mikä tämä on?


Tästä lisää kuvia huomenna, kun saan sen pyyhittyä ja laitettu paikoilleen.

Päätin muuten arpoa sen pöllömukin uudelleen huomenna. Jos Ninnu kuitenkin ilmoittautuu, niin kaapin kätköistä löytyy vielä muutama. :)



17 kommenttia:

  1. No tämähän näyttäisi olevan se kauan kaipaamasi kulmakaappi :) Ihanaa, että löytyi se oikea, ja vieläpä kukkarolle sopiva <3

    VastaaPoista
  2. Kulmakaappi! Ja täytyypä olla kuulolla,jos arvontaa pukkaa!

    VastaaPoista
  3. Hitsipitsi, sä löysit kulmakaapin!!
    Olen kade :-)

    VastaaPoista
  4. Näyttää aika lupaavalta tuo kulmakaappi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on itse asiassa niin ihana, että en osaa päättää, mitä sen kanssa laitan esille. :) Jotenkin se on nyt meille uutena niin ihana, että kaikki vanha näyttää tunkkaiselta sen kanssa... :D

      Poista
  5. hmmmmmmm...kulmakaappikos se siellä??ihan mahtavaaaaaa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se juurikin!! Mä käyn aina välillä sitä kurkkimassa ruokahuoneessa... :D

      Poista
  6. Kulmakaappia veikkaan miekin, taisit saada oikean helmen.

    VastaaPoista
  7. Kirppislöydöt on kyllä niin huippuja! Täytyypä huomennakin kurkata tänne jos arvontaa on tiedossa :) Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  8. Olen yhtä kade kuin Rouva Kivitikka! :)

    VastaaPoista
  9. Voi että vanhasta puusta saa kaikkea kivaa ja yksilöllisiä tavaroita. On niissä se 'henki', jota ei Ikean naulakoista löydy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, vanhassa puussa on sitä jotain. :)

      Poista
  10. Kateellinen ilmoittautuu! Sulla on siis joku ihana kaappi, jota minäkin haaveilen löytäväni naurettavan halvalla. Ihan jänskättää tuleva...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!