lauantai 11. toukokuuta 2013

DIY: tyynynpäälliset

Aurinkoista päivää kaikille! :)

Innostuin Parolan asema blogissa olevasta ideasta tehdä vanhoista kauluspaidoista tyynynpäällisiä. Hyvä kierrätysidea, eikä tarvitse miettiä mitään vetoketjuja sun muita. En uskaltanut isännän kaapilla käydä, joten ostin kirppikseltä pari kivan väristä kauluspaitaa, maksoivat yhteensä 3 euroa.

Tässä lopputulos:






Tänään on ollut ihanan lämmin päivä, taidan lähteä takaisin ulos. :) Bullterrierikin on viettänyt koko päivän ulkona. Diesel kun pysyy mökin pihalla vapaanakin, eikä yritä edes karata. Samaa ei voi tipsu-tytöstä sanoa!

Ja aikahan bullilla kuluu näin...

 
 "Kato, mulla on pallo..."
 


 "Kato, mulla on pallo..."
 
 
 "Kato, mulla on pallo..."
 

9 kommenttia:

  1. Tosi mainio tapa tehdä tyynyjä, tuo ruudullinen on sitten kaunis.
    Tuollatavalla pallo suussa kuluu meidänkin tollerin päivät:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. :) Ssännälle tarjosin, että voisin tehdä hänelle tyynynpäällisiä työpaikan vanhoista kauluspaidoista, mut jostain syystä ei kelvannut mun idea. :D

      Poista
  2. Vau, aika mageet! kiva idea, en ihan heti olis uskonut, että olisivat vanhoista kauluspaidoista tehtynä :)

    Ihana koissu, rapsuja!
    Mukavaa lauantaina :)

    VastaaPoista
  3. Onpas kiva idea tuo paidasta tyynynpäälliseksi wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin, et tarvis SPR:n kirppiksellä käydä etsimässä vanhoja kauluspaitoja. Siellä niitä mun mielestä oli pitkä rivi! :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos! Kaapista löytyi vielä muutaman kiva värinen... Alkaakohan isäntä epäillä, jos häneltä katoaa paitoja, ja sohvatyynyt lisääntyvät... :D

      Poista
  5. Noi paitatyynyt ovat kivoja. Olen itse tehnyt vastaavia ja myös villatakeista "talvityynyjä".

    Vitsi tuo teidän bullis on suloinen. Miten niillä aina onkin sellainen kaiken ymmärtävä ilme!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!