keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Syntymäpäivätaulu - josko nyt muistaisi läheisten synttärit...

Mulla on jossain asioissa aivan onneton muisti. Jouduin taas tarkistamaan serkultani, että mikäs se kummitytön synttäripäivä olikaan. Vaikka nyt on jo seitsemäs vuosi. Kuukauden muistan, mutta en enempää. Olen yrittänyt aina seuraavan vuoden kalenteriin siirtää tärkeitä päivämääriä, mutta en siinäkään ole kovin hyvin onnistunut...

Nyt tein tälläisen:




Pojalle ja miehelle jo ilmoitinkin, että muistakaan sitten sanoa kaikille ystäville, että käyvät merkkaamassa synttärinsä listaan. Ja jos eivät merkkaa, niin turha odotella onnitteluja meiltä. :D
Tulostin A3-kokoiselle paperille kuukaudet ja päivämäärät ja laitoin magneeteilla kiinni vesivaraajan kylkeen, joka on eteisessä.



9 kommenttia:

  1. Mulla on myös muistikirjassa käsikirjoitettuna kaikkien synttärit :)

    VastaaPoista
  2. Hauska idea, mie yritän aina vuoden alussa kirjoittaa uuteen kalenteriin nuo tärkeät päivämäärät, muuten ne unohtuu.

    VastaaPoista
  3. Sama pää minulla myös! :) minulla on herra hakkaraisen synttäri kirja johon merkkaan kaikki(tai yritän merkata) synttärit. :) facebookki on myös aika oiva muistuttaja, jos sankarilla vain profiili on. :)

    VastaaPoista
  4. Mulla pysyi aiemmin tärkeät päivät ylhäällä laukussa mukana kulkevassa allakassa, mutta vuosi takaperin luovuin tästä tavasta, kun aloin siitäkin huolimatta unohdella :D
    Nyt on iso seinäkalenteri johon merkitty ne tärkeimmät, facebook muistuttaa sitten niistä lopuista...

    VastaaPoista
  5. Meil on sellainen google kalenteri joka synkkaa koko perheen kalenterit ja tapahtumat ja muistaa vuosittain toistuvat. Enpä tiedä mitä muistaisin ilman sitä. Enpä juuri mitään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä ole tuollaisesta tiennytkään, kuulostaa kätevältä!

      Poista
  6. Ihan mahtava idea!! Tällänen niin tarvitaan meille :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!