maanantai 29. joulukuuta 2014

2-vuotias blogi ja miten me ollaan tuona aikana muututtu!

Kiitos, kun tulit vierailulle. 

Sonnihaan keltainen tupa blogi täyttää tänään tasan kaksi vuotta. Aika pitkä bloggailu taukohan tähän aikaan on mahtunut, mutta nyt on taas innostus alkanut uudelleen. Tykkään kovasti valokuvailla ja blogi on mitä hienoin tapa saada kuvat esille. Huomasin myös tänä jouluna, että blogista on minulle suuresti hyötyä! Niin kiva kaivella hyväksi todettuja reseptejä ja katsella, miltä esim. viime jouluna meillä näytti. 


Kaksi vuotta on pitänyt sisällään monenlaista, ja sinä aikana on myös tapahtunut paljon isoja muutoksia meidän elämässä. Täydellisestä väsymisestä ja hukassa olosta aina tähän hetkeen. Hetkeen, jolloin voin sanoa olevani onnellinen.


Kuluttamista olen karsinut isolla kädellä kohta vuoden ajan. Toimii! Meillä tehdään entistä enemmän itse, niin ruokaa kuin sisustusjuttujakin. 



Työelämän osalta vielä haen omaa suuntaa: Opiskellako lisää? Perustaako oma yritys? Yrittäjyys houkuttelisi kovasti. Tästä aiheesta on varmastikin tulossa vielä lisää pohdintaa ja ajatuksia. 








Lopuksi voin vain sanoa, että kannattaa tehdä rohkeita päätöksiä ja elää omaa elämäänsä. Olen itse ymmärtänyt vasta nyt, että vain minä voin päättää, mikä on oikein minulle. En enää pyri täyttämään muiden odotuksia tai todistelemaan mitään kellekään.

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!