tiistai 28. huhtikuuta 2015

Ekat orvokit + arvonta muistutus!

Mä hain reilu viikko sitten ensimmäiset orvokit. Laitoin sisälle muutaman ja ulkonakin on pari, mutta ne nostelen varmuudeksi yöksi aina sisälle. Nämä orvokit ovat vielä tosi pieniä, mutta eivät olleet kovin kalliitakaan.





Diesel kyllästyi minun valokuvailuihin ihan täydellisesti ja päätti huilia...




Muistakaahan osallistua arvontaan, vielä ehtii muutaman päivän. Lisätietoa löytyy täältä (klik).

Mä lähden valmistautumaan pojan säbä kauden huipennukseen: lapset vastaan äidit peliin. Pitäkää peukkuja! ;)

8 kommenttia:

  1. Ostin myös pari päivää sitten orvokkeja, koska kanervat olivat jo suht kärsineitä. *kröhöm* :D Ihana tuo puuastia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joo mä heitin kans syksyiset kanervan pois orvokkien tieltä. :D

      Poista
  2. orvokit on ihania, niitä on näin keväällä ihan pakko saada.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, onneks niitä on jo aika aikaisessa vaiheessa tarjolla. Pääsee fiilistelemään tulevaa kesää! :)

      Poista
  3. Ihana tuo teidän pöytä ja penkit, kuten myös orvokit! :)

    VastaaPoista
  4. Voi Diesel, minkä paikan löysi:) mulla on tarkoitus hakea tänään orvokkeja. Tosin, maa Oulussa on kuuran peitossa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh, hyvä pään lepuutus paikka. :) Voi ei, teillä menee vielä hetki ennen kunnon kevättä. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!